NabestaandenLoket

Praktische nazorg

Na de uitvaart van een dierbare moeten er ook veel praktische dingen geregeld worden. Om je daarin te ontlasten zijn wij een contract aangegaan met het NabestaandenLoket. Zij kunnen abonnementen, instanties, verzekeringen etc. voor je opzeggen/omzetten.

Na de uitvaart ontvang je van ons een mail met een link naar het NabestaandenLoket , de basis gegevens zijn door ons al voor je ingevuld en de akte van overlijden is geüpload.

Het is nu aan jou om aan te geven wat er opgezegd/omgezet moet worden. Er staan al zo’n 2100 adressen/instanties/bedrijven in het NabestaandenLoket maar mocht er toch iets opgezegd moeten worden wat nog niet vermeld staat dan kan je dat aangeven en voegen zij dit adres toe. Via het nabestaandenloket wordt je vervolgens op de hoogte gehouden van de vorderingen totdat alles is afgehandeld.

Naast op opzeggen/omzetten van instanties/bedrijven vind je ook tips en informatie op de website. Daarnaast is er tevens een helpdesk beschikbaar om vragen te beantwoorden.

Je betaald geen extra kosten voor deze service, dit is inbegrepen in onze dienstverlening.

Heb je al een mail gekregen met inlogcodes dan kan je via deze link direct naar de inlogpagina.


Hieronder ziet u in een intructiefilmpje hoe het NabestaandenLoket werkt en waar u de verschillende onderdelen kunt vinden.

Contact

Wij zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op 06 43513601

Stel je vraag aan Sabine